måndag 22 maj 2017

Passfoto

När man tar passfoton nu för tiden så får man ju med sig 4 stycken kopior som man inte gör något med eftersom allt går elektroniskt. Så när vi förnyade dottern pass nu i vår så tänkte jag att det skulle vara kul att scrappa dessa. Jag har också scrappat barnens passfoton förr, och det kan vara roligt att ha sparat. När jag såg utmaningen för maj hos 13@rts så började en idé formas i huvudet. Jag hade ett papper med ganska stora fjärilar som var perfekta att klippa ut. Jag började med ett lager vit gesso på bakgrundspappret, sedan lite mister i olika färger, och en bakgrundsstämpel. Sedan började jag montera blommorna, fotona och fjärilarna. De kraft-färgade fjärilarna poppar riktigt bra ut från den färggranna bakgrunden.








2 kommentarer:

Sandra Bernard sa...

Really beautiful!! Thanks for playing with us at 13arts challenge

Christina Lampropoulou sa...

So lovely LO!!!The colours are beautiful and the photo , too! Thank you so much you played with us at 13Arts!