måndag 2 januari 2017

Julklappskaos

Innan jag tröttnar allt för mycket på julen kommer det att komma ett par till layouter med jultema. Denna är gjord till utmaningen hos 7dots studio. Fotot är från 2015 och visar hur det går till vid julklappsutdelningen och -öppningen hos oss. Ganska kaosaktigt ;) Layouten blev väl inte mitt bästa verk någonsin.. men jag tycker jag fick till julkänslan i alla fall. Och ni får ursäkta den dåliga bildkvalitén, det är omöjligt att få skarpa bilder nu när det är så mörkt ute, fast det är mitt på dagen..







7 kommentarer:

Tsaima Eirini sa...

Love the simplicity of your work!Modern and fresh.Thank you for joining us in 7dots.

Cindy Brown sa...

Amazing and creatif! Thank you for joining 7 Dots Studio challenge this month

Sandra Bernard sa...

Lovely layout !! Thanks for playing with us at 7dots studio challenge

wiosanka sa...

Beautiful layout :-)
Thank You for joining us at 7 Dots Studio this month :-)

istorkina sa...

Thank you for making Traditions with 7 Dots Studio!

Marie/Mison sa...

Älskar den här! Tack för att du deltar hos 7 Dots Studio!

Riikka Kovasin sa...

Great composition and modern style! Thank you for your participation on the 7 Dots Studio challenge!