måndag 30 januari 2017

2017 goals - ArtJournal

Jag känner mig minst sagt ringrostig med min artjournal. Och för att komma igång så gjorde jag en sida till More than Words januariutmaning vilket består av order "celebrate" och bling. Jag ville göra en sida för att fira in det nya året, och nystartandet av artjournaling, så jag skrev ner mina mål för året. Time-Peace-Fun-Travel. På sidan har jag använt mister, fluid ink, distress ink, stämpelfärg, kolpenna osv. För att blinga till det så blev det lite guldglitter och guldfärgsprätt.








5 kommentarer:

Kareen Dion sa...

Beautiful work, I love it! Thank you for joining us at More Than Words!

Di Garling sa...

Such fun art journalling. Thanks for playing along with us at More Than Words.

Heather McMahon sa...

I love that you've journalled your goals - what a great idea and fab pages! I hope you achieve your goals. So glad you could join in at More Than Words.

langeatheart sa...

Terrific art journalling! Thanks for playing along with us at MTW! :)

Nicole Doiron sa...

A great way to celebrate the new year! Lovely! Thank you for playing along with us at More Than Words!