torsdag 1 december 2016

Sweet

Shabby chic stilen känns verkligen inte som jag, men det är roligt att ibland gå lite utanför ramarna. När jag såg moodboarden hos Mixed Media Place tänkte jag att det var ett bra tillfälle att utmana mig själv att scrappa mer beige och shabby. Jag äger förvånansvärt mycket material för att få ihop stilen, men en del börjar bli gammalt, och jag tycker om att använda av mitt lager innan jag skaffar alltför mycket nytt. Jag har använt många olika produkter och tekniker på denna LO, jag dammade av en gammal borderpunch, edge distresser, rubons, mister och ink, stenciler, washi tape, stämplar, stickers osv..















2 kommentarer:

Cindy Brown sa...

Amazing creation as always wow wow wow thanks for playing at MMP challenge !!!

Georgie C sa...

Beautiful and vintage! Thank you for joining us at MMP xx