måndag 5 december 2016

Julkort 2015

Nu i december kommer jag att satsa på att scrappa julbilderna från förra året, detta blev först i tur. Scrap Africa hade den perfekta moodboarden att följa. Vi brukar varje år ta ett foto av barnen i tomteluvor och skicka till släkt och bekanta, får se hur många år till som barnen går med på det 😉 Jag äger inte mycket julpapper eller dekorationer, men på något sätt så lyckas jag ändå få ihop flera layouter varje år. Jag grävde djupt i mitt lager i år igen och hittade ett halvt die-cut papper och lite stickers och washi tape. Jag är så ovan att scrappa "större" 10x15cm stora foton, de känns verkligen otympliga. Tänk att den storleken scrappade jag bara när jag började!




6 kommentarer:

Tsaima Eirini sa...

Such a festive and beautiful creation!Thanks so much for joining us at Scrap Africa.

Beatriz S B-arte sa...

A lovely job !!!
Thank you very much for playing with us at Scrap Africa !! :)

Heike Bruhn sa...

Gorgeous layout and that sweet photo matches everything so perfectly !! Thank you so much for joining us at Scrap Africa....I wish you a creative 2017

Mary Catt sa...

Beautiful work! Thank you for joining us at Scrap Africa!

Joanna Solecka sa...

lovely project, thank you for taking part in Scrap Africa

Denise van Deventer sa...

A super cute and festive page! ;-) Wishing you a fabulous 2017 and thanking you for your support and entry at Scrap Africa! ;-)