torsdag 17 november 2016

Special photo

Denna månad tog jag mod till mig och gjorde en tolkning av utmaningen inne hos More than Words. Det är så otroligt hög standard bland alla bidrag varje månad, men jag tycker det är kul att delta i alla fall, det är ju för mig själv jag scrappar och sätter in i album. En gång fick jag ju faktiskt honourable mention :)
Jag började med ett lager gesso över hela sidan för att neutralisera färgerna på bakgrundspappret. Sedan byggde jag på med akrylfärg, stämplat, doodlat, stickers och diecuts, washi, rub ons etc. Lite allt möjligt nytt och gammalt som jag hittade i mina lådor. Jag hade (igen) svårt att komma på en bra titel, så det fick bli special photo, för det är just vad det är =)







9 kommentarer:

Di Garling sa...

LOOOOVE what you have done here Sarah, such a fun layout with so many amazing details. A great interpretation of our challenge. Thanks for playing along with us at More Than Words.

Helen Hapsi sa...

Thats a really interesting background !!! Great page overall, I love it !!!Thank you so much for joining us at More than Words !!

Valerie Ouellet sa...

Very nice! It's so beautiful ! Thank you for playing with us at morethanwords challenge.

Joyce Kers sa...

I love how you used all the frames on your layout. Thank you for joining us at More Than Words this month.

Nupur sa...

WOW…love love love this…so amazing and happy…fulfilled page it is..stunning details....Thank you for playing along at More than Words…xx

Heather McMahon sa...

Oh how sweet! I love the photo and your cool embellishments. Thanks for joining us at More Than Words.

Rachael Funnell sa...

Awesome AWESOME layout!!!
Thank you for joining over @ More Than Words... :)

Nicole Doiron sa...

Oh, I love your composition and all the beautiful splashes of blue! Thank you for playing along with us at More Than Words!

langeatheart sa...

What a delightful page! I love the composition! Thanks for playing along with us at MTW! :)