måndag 10 oktober 2016

Mål!

Det är sällan jag scrappar i beige/brunt och vintage nu för tiden, men när jag såg färgerna i moodboarden hos Scrap Africa så ville jag försöka mig på en tolkning. Jag använde lite spillbitar, sydde ihop dem med maskinsöm, stämplade lite på bakgrundspappret och monterade allt med lite blommor och stickers som dekorationer. Jag hade väldigt svårt att komma på en bra titel. För det första så hade jag begränsat mig till ett alfabet som jag ville använda, vilket inte hade så många bokstäver kvar. För det andra så var det svårt att komma på en kort och koncis rubrik till fotot. Bilden är tagen kvällen vi flyttade in till vårt nybyggda hus, därför valde jag sist och slutligen "mål!" eftersom det var en viktig milstolpe i vårt projekt.






7 kommentarer:

Heike Bruhn sa...

thank you so much for joining us at Scrap Africa...your layout looks amazing !! I love your paper choice perfect for our challenge this month...Have a nice crafty week...

Tsaima Eirini sa...

This is what I call a perfection! Mixed media style, of course, but still elegant.. it's perfect! Thank you for sharing this beauty with us at Scrap Africa

Beatriz S B-arte sa...

Lovely work, I really like the mix of elements and colors. Thank you very much for joining Scrap Africa !!

Christina Lampropoulou sa...

I loved the colours , the details, the beauty of this LO!!!!! I love everything! Thank you so much for playing along with us at Scrap Africa!

Joanna Solecka sa...

lovely layout, Thank you for taking part in Scrap Africa challenge

Mary Catt sa...

I really love this page! You have combined everything just perfectly! Thank you for joining us at Scrap Africa!

Denise van Deventer sa...

Gorgeous and beautiful page! Love the design and styling and the photo is gorgeous! Thanks so much for playing along with us at Scrap Africa! ;-)