torsdag 6 oktober 2016

Edboy

Steampunk är ett tema som jag sällan brukar använda när jag scrappar. Men när jag såg att 7dots studio hade just det som utmaning, och jag dessutom råkade ha lite passande material hemma, så tänkte jag göra ett försök. Det kanske inte blev ett fullfjädrat steampunk-alstrer, men lite ditåt iaf. Jag blev i alla fall nöjd med slutresultatet =) Jag började med att stryka lite gesso på ett kraft cardstock. Sedan lite washi tape, bokpapper, stämplat med 7 dots studio stämplar, och mister i gul och orange. Till sist så placerade jag metalldekorationerna och några quote-stickers. Kunde inte hålla mig från att sätta dit två små blommor som avslutning.








7 kommentarer:

Marie/Mison sa...

Underbar Sara. Tack för att du är med och "leker" med oss hos 7 Dots Studio den här månaden.

Sanderijn de Bruin sa...

Very beautiful, love the gorgeous details and compostition! Thank you for joining 7 Dots Studio challenge this month!

Cindy Brown sa...

Lovely Thank you for joining 7 Dots Studio Challenge this month!

Sandra Bernard sa...

Very beautiful, love the look of your layout! Thanks for playing with us at 7dots studio challenge

Tsaima Eirini sa...

So very awesome!! Thank you for playing along with us at 7dots.

wiosanka sa...

Great colors and design! Beautiful page!
Thank You for taking part in our challenge at 7 Dots Studio :-)

Riikka Kovasin sa...

Absolutely wonderful page! Great composition and love the way you did the layers! Thank you so much for participating in the 7 Dots Studio challenge!