onsdag 21 september 2016

Våren är här!

Jag brukar ju ofta framkalla och scrappa foton lite hur som helst, vilket betyder att vårens foton ofta blir scrappade på hösten och vice versa. Men för mig spelar det ingen roll. En liten Butik har denna månad temat vitt-blått-rött, och jag scrappade ett foto med sonen från i våras. Jag hade lite svårt att komma igång, och jag hade lite "planeringspaus" under ett par dagar när den fick ligga halvfärdig och vila i lådan. Men sen fick jag slutfört den. Kanske inte en av mina favorit-LOer, men ibland så funkar det bara inte...




3 kommentarer:

Jeanette Wallén sa...

Härlig LO - gillar färgbakgrunden, stjärnorna och molnen mycket!

Tack för att du är med i En liten butiks septemberutmaning!

/ Jeanette - Tettiz

Ami sa...

Mysig layout, det blev fin kontrast med de starka färgerna mot det svartvita fotot.

Anna Uhras sa...

Jättemysig layout med fina detaljer!! Tack för att du är med hos oss på en liten butik och tävlar. Kram Anna 😃