måndag 26 september 2016

Be free - ArtJournal

Detta art journal-uppslag är gjord med minimalt med "material". Jag hade inte tillgång till mer än typ mina gelaos, gesso, stämpelfärger, microbeads, sax och svart tusch. Så jag tog det som en utmaning att få till en sida med det. Scrap Africa hade den perfekta skissen att utgå från. Och jag tycker det blev helt okej :) Jag började med att få till cirkeln, sen så fortsatte jag innan- och utanför den. Eftersom det är svårt att få nåt att fastna på gelatos-ytan så klippte jag ut de stämplade motiven. Jag gillar ju när mina art journal sidor är platta (annars kan man ju inte stänga boken, plus att det blir svårt att jobba i den på andra uppslag), men lite microbeads blev det på ena sidan i alla fall.







7 kommentarer:

Arantzazu sa...

wowww!!
stuning art journal pages!!!
thaks for playing with us at Scrap Africa!!!

Asmah Zainal Abidin sa...

Beautiful art journal. Pretty colors, I love them Sara.
Thank you for joining Scrap Africa September challenge. Please join us again soon! Have a happy great scrappy crafty moments always!
Hugs and smiles,
Asmah
Scrap Africa Design Team
Qinaahana Arts & Crafts {My Personal Blog}

scrapwithada sa...

Oh wow!!! I just love the journal. It is great. I love the circle effect. Thanks so much for joining us at Scrap Africa.

asica.p sa...

stunning art journal page!Thanks for playing along at Scrap Africa :)

ewelinkag sa...

Great art journal page. Thank you of joining us at Scrap Africa!

Оля Чикета \ Olya Chyketa sa...

Beautiful and really creative art journal page! Love it! Thank you for getting inspired with Scrap Africa!

Denise van Deventer sa...

Stunning and beautiful art journal page! The sentiment is so fabulous too! ;-) Thanks so much for playing along with us at Scrap Africa this month! ;-)