måndag 29 augusti 2016

Totally awesome

Håll i er, här kommer en tuff LO! Scrap Africa har en läcker moodboard i lila-blåa toner som jag ville testa. Det är inte ofta jag använder dessa färger, och jag var lite osäker om det lila skulle göra sidan för feminin för en pojksida, men jag hade fel! Den blev ju riktigt fräsig! Jag blandade två nyanser av fluid ink med en rund ink blending tool och duttade på pappret som var preppat med clear gesso. Jag stämplade lite med Distress ink i lila, och fäste lite die-cuts med 3D kuddar. Sist lite stämplat i svart och maskinsöm som extra detaljer.







6 kommentarer:

Heike Bruhn sa...

Bra dag Inga...and thanks for joining us at Scrap Africa...your layout looks awesome !!I love the circles !! Have a nice day..Heike

Tsaima Eirini sa...

Yep...totally awesome!!!Love it!! TFS with us in Scrap Africa!!

Asmah Zainal Abidin sa...

The focal point is simply amazing with all the circles. I love it! Thank you for joining Scrap Africa August challenge. Join us again this month! Have a happy great scrappy crafty moments always!
Hugs and smiles,
Asmah
Scrap Africa Design Team
Qinaahana Arts & Crafts {My Personal Blog}

Denise van Deventer sa...

Oh wow...such a funky and cool page! Love the fresh styling and that cute photo! ;-) Thanks so much for playing along with us at Scrap Africa! ;-)

Joanna Solecka sa...

lovely project, Thank you for taking part in Scrap Africa challenge :)

ewelinkag sa...

Great take on the challenge. Thank you for joining is at Scrap Africa!