måndag 25 juli 2016

Monday smile

Gul och orange tycker jag passar bra till både flick- och pojksidor så blir det ofta något sånt när båda barnen är med. Jag började med ett vitt cs och limmade på spillbitar med gel medium. Sedan fick allt ett lager med vit gesso. Jag valde att jobba med Liquitex fluid ink och spred ut färgerna (gult och rödorange) med vatten. Det är alltid lite av ett experiment hur slutresultatet blir. Jag ville inte täcka över för mycket av bakgrunden så jag höll den ganska enkel, dessutom följde jag skissen från More than Words.  Svart fick bli accentfärg, det passade bra till det svartvita fotot. Fotot är taget en måndag morgon i våras, barnen var på bra humör, inga sura måndagsminer ;)









7 kommentarer:

Di Garling sa...

Awesome, love the brights and that is such a cute photo too. Thanks for playing with us at More Than Words. 😄

Helen Hapsi sa...

Lovely page Sara !! Super cute and jolly !! Thank you so much for joining us at More than Words !!

Joyce Kers sa...

Lovely bright and contemporary art. The photo of the kids is darling. Great take on sketch. We're happy to have you join us at More Than Words.

Nupur sa...

SUPER super stunning….i love your page so very much,,,,just love the feeling of joy and happiness in this…amazing.. Thank you for playing along with us at More Than Words….xx

Valerie Ouellet sa...

Ohhhh Im in love! I like your background wow ! Thank you for your participation to more than words challenge.

langeatheart sa...

Adorable! Love the background and that fab photo! All the best from MTW! :)

Nicole Doiron sa...

Such a bright happy layout - sure puts a smile on my face! Thank you for playing along with us at More Than Words!