måndag 30 maj 2016

Hej!

Jag fick scraplust för ett par dagar sedan, så jag slänger in en tolkning på skiss#74 från Scrap Africa i sista minuten. På något sätt blev jag inte nöjd med denna LO, det känns dom om det är något som inte stämmer, har jag slutat för tidigt och den känns halvfärdig, eller borde jag ha gjort den mer simpel? Eller är det pappren som inte riktigt passar till fotot och temat? Jag kan inte sätta fingret på det, men något tycker jag inte stämmer.. Nå, hur som helst är det väl hälsosamt att vara lite missnöjd ibland (ofta?) så man sen är nöjdare när man tycker att man lyckats bättre..






4 kommentarer:

Denise van Deventer sa...

Such an adorable page Sara! That photo is just stunning! ;-) Thanks so much for playing along with us at Scrap Africa! ;-)

Tsaima Eirini sa...

Wow wow you have done an amazing job on the is page. Love it. You sure have rocked our challenge. Thank you so much for playing with us at Scrap Africa...

SomethingAboutMarie sa...

Wonderful page!!!! Thank you for joining us @Scrap Africa!

Mary Catt sa...

So lovely page Sara!!! Thank you so much for playing along with us at Scrap Africa!!!