torsdag 5 maj 2016

C&S morsdagskort

Snart är det morsdag, och jag brukar göra enkla morsdagskort till mammorna runt mig som skall firas. En liten butik har nu en utmaning som passar perfekt till mitt koncept om ett enkelt morsdagskort. Utmaningen är att stämpla en stämpel i tre olika färger, och inte så mycket mer. Jag valde en större blomstämpel som jag stämplade i tre olika nyanser brunt. Sedan klippte jag ut en liten blomma ur ett mönsterpapper och fäste med 3d kuddar, och stämplade en fras. Kanterna är lite chalkade med ljusbrunt, men annars är det inget mer.



5 kommentarer:

Ami sa...

Det passade verkligen bra med blommorna på den stämplade bakgrunden. Tack för att du deltar i vår utmaning.

Monica =) sa...

Hej där!
Vilken snygg tolkning, lycka till i utmaningen!

Soliga hälsningar,
Monica

cissi sa...

Så vackert det blev!

Anna Uhras sa...

Otroligt snyggt! Så effektfullt det kan bli med små medel! Härlig tolkning av utmaningen! Tack för att du är med och leker hos oss på En Liten Butik. Kram Anna GD hos ELB :)

ÅsaJ sa...

Vilket snyggt och elegant kort du har gjort! Tack för att du delar med dig till oss på En liten butik! Kram Åsa