torsdag 7 april 2016

Hello beautiful

Denna sida är egentligen ett stort experiment med att få till vattenfärgseffekt med mina akrylbaserade fluid inks från Liquitex. Off the rails Scrapbooking har en fin moodboard i april som jag inspirerades av denna gång. Jag testade lite olika tekniker på några watercolorpapper, och denna fick bli bakgrund till en sida. Jag byggde vidare med lite stämplar och akrylfärg, dekorationer och stickers. Ganska crazy måste jag nog säga att den blev, men på ett bra sätt, om man kan säga så ;)








8 kommentarer:

Tania Ridgwell sa...

Just love you page, great design and added elements!! Thanks for joining us at OTR :)

Louise Turner sa...

Fabulous colours and elements on the background. Fabulous page. Thanks for sharing with us at Off the Rails Scrapbooking!

The Gov. sa...

Stunning work! Thanks for joining us at OTR!

Anguree Jansen Van Rensburg sa...

Amazing work. Those watercolours are divine. Thank you for joining us at OTR this month.

Peg Hewitt sa...

Beautiful work with the water colours, love this page!

Bev Code sa...

fabulous fun and bright.. great design.. glad you could join us at OTR

Mandy Melville sa...

What a gorgeous layout! Fabulous background work, and I love the bright colours! Thanks so much for joining us at Off the Rails!

Narelle Fasulo sa...

Wow just beautiful I love it. The background is beautifully blended.