måndag 7 mars 2016

Fun

Här kommer en till strandbild, med nästan samma rubrik som jag också hade på den förra som jag publicerade för nån vecka sedan. Dålig fantasi, eller vad ? Åtminstone är det inte samma barn på bilden ;) Words & Paintery har denna månad en moodboard som jag tyckte passade bra till denna sida. Jag började med att stryka lite vit gesso, sedan byggde jag på med gelatos, fluid ink, stämplat osv. Jag hittade ett bokpapper som jag hade tryckt med gelli plate på som jag punchade ut några stjärnor från. Några glittriga detaljer och andra dekorationer, så färdigförklarade jag sidan.






4 kommentarer:

Little Artbee sa...

Good design around the sweet little boy. I like it.
Greetings
Sabine

Sanderijn de Bruin sa...

Beautiful layout, and you really used the colors from the moodboard well! Thank you for joining Words&Paintery this month!

Lena Holmström sa...

Beautiful lo. Thank you for playing with us at Words&Paintery

caro scrap sa...

jolie page !!