måndag 28 mars 2016

Do the robot dance - ArtJournal

När jag såg utmaning #71 hos Scrap Africa så hade jag den perfekta basen. Jag hade ett helt spread som jag hade täckt med orange akrylfärg som hade lämnat från ett annat projekt. Så jag fortsatte från det med att stämpla med gesso och akrylfärger, använde även ett par masker, gelatos etc. Sist stämplade jag med en robotstämpel, dom syns lite dåligt på foto, som att de drunknar i bakgrunden, men de syns bättre i verkligheten. Skrev quotet på en tag som jag limmade fast.






8 kommentarer:

Beatriz S B-arte sa...

Wow !!! that colors so gorgeous !!! I love how has made its Art Journal !!
Thank you very much for joining Scrap Africa !! :)

Joanna Solecka sa...

great art journal and great question if robot can dance :) thanks for taking part in Scrap Africa challenge

Salla sa...

Fina journal-sidor! Jag gillar att du använt en gammal bok och altrat den med alla dessa fina lager av mål och stämpel. Tack för att du deltar i Scrap Africa!

ewelinkag sa...

Awesome colours! I like your arrangement of the journal page. Thank you for joining us at Scrap Africa!

SomethingAboutMarie sa...

Wonderful Art Journal!!!! Love it!!!! Thank you for joining us @Scrap Africa!

Asmah Zainal Abidin sa...

Love the bold colors and absolutely stunning art journal Sara. Thank you for playing along at Scrap Africa ...join us again in our current challenge. Enjoy scrapping :)
Fondly,
Asmah
Scrap Africa DT
Qinaahana Arts and Crafts {My Blog}

Denise van Deventer sa...

Your journal pages are stunning! So perfect for this mood board! ;-) Thanks so much for playing along with us at Scrap Africa! ;-)

Яна Новикова sa...

It's very interesting art journal! Thank you for playing with us at Scrap Africa!