fredag 19 februari 2016

Life is beautiful

Nu mitt i vintern så har jag scrappat ett foto från i höstas och försökt få till en lite höstig känsla och med ett "less is more"-tema. Jag koncentrerade allt till hörnet, och jag gillar hur det blev. Eftersom jag inte hade en given titel för detta foto, utan jag ville scrappa det för att det var fint, ingen speciell historia bakom, så blev det en sticker med "life is beautiful". Funkar det också :)
Måste be om ursäkt för den dåliga bildkvalitén, det är svårt att fota när det är så mörkt, dessutom var det ganska "svåra" färger på LOn också.



4 kommentarer:

Leeann Pearce sa...

Oh i love how this is all in the corner and that white space! Thanks for playing along at CK!

Aliza sa...

Love this design! Thanks for playing along with the Clique Kits challenge.

Donna Espiritu sa...

Simply gorgeous. Thanks for joining Clique Kits

I'm just a simple gal sa...

Nice layout! Love the yellow. Thanks for playing along with CK!