tisdag 9 februari 2016

Hello!

På denna sida har jag gått loss med mycket bakgrundsstämplar, men jag har inte stämplat med första stämplingen, utan det som kommer med andra stämplingen för att få ett mjukare intryck. Jag har också målat med lite gesso, mist och fluid ink. Jag har gjort LO:n helt utan blommor, istället hängde jag på utmaningen inne hos 7 dots studio att skapa med industriellt tema. Jag tyckte att skruv-bradsen passade perfekt till detta och det blev ju en ganska tuff pojksida =)







4 kommentarer:

Riikka Kovasin sa...

Stunning page! Great composition, great colors, everything is just spot on! Thank you so much for joining the 7 Dots Studio challenge!

Fiona Paltridge sa...

Such a sweet little boy xxThank you for joining us over at 7Dots for the industrial challenge xx

Татьяна sa...

So wonderful project! Thank you do much for joining the 7 Dots Studio challenge!

Belladonna sa...

Sweet and lovely! Thank you for joining us over at 7Dots Studio!