onsdag 17 februari 2016

Grattistag

Igen har jag gjort en tag istället för ett traditionellt kort, jag tycker det fungerar lika bra, speciellt när det är en så här stor tag som 7x14 cm. Jag gick lite old school med denna tag och började med att färga in  den med tre olika färger med distress ink, sedan chalkade jag kanterna, stämplade blommorna i både grått och svart för lite skuggningar, och strödde lite guldglitter som fästes med gel medium. Grattis-stämpeln har jag inte använt på flera år tror jag, men jag tyckte den passade bra i detta sammanhang :) Med denna tag så hänger jag på utmaningen hos MMMC #21.





3 kommentarer:

Donna B. sa...

Beautiful tag!! Thanks so much for joining us at The Mixed Media Monthly Challenge.

Mona Pendleton sa...

Such a pretty tag! Thanks for joining along with the MMMC :)

Rachel sa...

lovely tag. reminds me of a sunset! Thank you so much for playing with the Mixed Media Monthly Challenge!

-Rachel
rwkrafts.com