måndag 22 februari 2016

1st

Det finns en ny utmaningsblogg i scrapvärlden, More than Words, och jag tänkte hänga på månadens tema, vilket är ordet "wonderful" och glittrigt/skinande. Jag har scrappat bara med spillbitar, utom bakgrundspappret förstås. Jag började med att stryka lite gesso på bakgrunden, sedan strök jag modeling paste genom en stencil och mistade två olika glimmer mist som fick blanda sig och rinna lite. Sedan fortsatte jag med papperslager och dekorationer. Det blev en ganska färgsprakande sida mot det svartvita fotot, vilket jag tycker passar det spralliga temat också, den första tappade tanden! De olika ord-stickersen som jag avslutade med gillar jag, och på ett fick jag in ordet wonderful :)







7 kommentarer:

Di Garling sa...

Such a great photo and you have showcased it perfectly. Love what you have done here. Thanks for playing with us at More Than Words.

Rachael Funnell sa...

GREAT photo, FANTASTIC layout Sarak! Thanks for joining our Challenge over @ More Than Words this month! x

Heather McMahon sa...

Oh I love this! I think it's great that I don't have to read the words to know what this layout is about! Thanks so much for playing along with us at More Than Words.

Valia Katzaki sa...

I love the paper layering and the plethora oof details and what a cute photo! Thank you for playing with us @ More than Words!

Arantzazu sa...

such a beautiful page and princess!!!
adorable!
thanks for playing with us at More Than Words!
xoxo

Nicole Doiron sa...

Absolutely adorable, photo and layout!! Thank you for playing along with us at More Than Words!

langeatheart sa...

Fabulous layout! Love everything about it! All the best from More Than Words! :)