torsdag 28 januari 2016

U 2

När jag såg den nyaste skissen inne hos Stuck?! visste jag att det var perfekt läge att göra en snabb sida av lite "gammalt" som lämnat att ligga. Bakgrunden är några månader gammal och var egentligen gjord till en annan LO som det sedan blev ändrade planer för, men passade bra att använda nu. Bildserien så tycker jag är så rolig och något jag ville göra en sida av och minnas historien bakom. Men de är inte direkt lättscrappade.. Så jag tog tag i saken och gjorde en enkel sida som gick snabbt. Inte direkt något mästerverk, men jag fick det gjort. En bra rubrik hade jag väldigt svårt att komma på, så det fick bli fantasilöst "ni två" på engelska..






4 kommentarer:

Laura Whitaker sa...

How fun, love the stitching and the inky work! Thank you for joining us at Stuck?! Sketches!

Devra sa...

I like how you created your background. The color choice really makes the photos the focus. Thank you for sharing with us at Stuck?! Sketches

Cassie sa...

What a fun page! I love how you used ink instead of patterned paper. So cute!! Thanks for joining us at Stuck?! Sketches!

Sarah sa...

This is a lovely page - love your embellishments - Thanks for joining us at Stuck?! Sketches - Hugs Sarah x x x