måndag 25 januari 2016

Check!

I somras gick dottern i simskola vid vår lokala strand, och fick sitt första sim-märke. Vattenvanemärket check! Fotot är taget direkt efter "ceremonin" då alla fick sina märken, och fotokvalitén är dålig. Solen i ögonen, skuggor i ansiktet, taget med mobilkameran osv... Dessa bilder brukar vara tråkiga att använda till scrapbooking och lämna att ligga, men i detta fall tog jag tag i saken och använde det eftersom jag ville ha detta minne bevarat med en LO. Jag använde ganska mycket olika färger på denna sida, men jag primade inte med gesso, och det gick bra ändå. Jag har använt mister, distress ink, akrylfärg och akryl ink. Jag använde mig av skissen i JehkotarCraftChallenge #3, men vände på den. Eftersom jag inte ville ta fokus från bakgrunden så blev det sparsamt med dekorationer.





1 kommentar:

SannaS sa...

todella hieno toteutus!! =)