onsdag 30 december 2015

Grattistag

Jag skaffade nyligen embossingpulver i silver och guld, och när jag såg utmaning The Mixed Media Monthly Challenge #19 visste jag att jag måste testa dem! Och wow! Vilken fin effekt det blir med dem! Jag grundade en stor tag (7x14cm) med clear gesso och sedan droppade jag på fluid ink i blått och grönt. Sedan embossade jag i guld och silver med en passande stämpel. Jag tycker den blev riktigt passande maskulin att ge som grattiskort till en man i sina bästa år.





3 kommentarer:

Donna B. sa...

Such a pretty tag! Thanks so much for playing at the Mixed Media Monthly Challenge.

Team Clark sa...

Such a gorgeous tag. So beautiful!

Rachel sa...

lovely tag! Thank you so much for playing with the Mixed Media Monthly Challenge! Happy New Year!

-Rachel
rwkrafts.com