torsdag 5 november 2015

Utan blöja

Blått/turkos och grönt är färger som verkligen passar bra tillsammans, men det är inte så ofta jag använder dem så här. Jag hade inte riktigt någon exakt plan när jag började med denna sida, utan jag började med en mask och modeling paste. sedan testade jag färga in området med vattenfärg och mist. När jag sedan började med papperslagren och dekorationerna så blev det väl lite blandade stilar när jag inte riktigt kunde bestämma mig, men kanske det funkar i alla fall? Mixed Media Place har en utmaning denna månad med temat "today is the day" och detta är min tolkning, dagen då sonen äntligen blev blöjfri, som jag väntat :)






4 kommentarer:

Athanasia sa...

I love your layout and the color combination is one of my favorites! Thank you for joining our challenge at MMP :)

Marianne/skorpionen sa...

Beautiful layout with gorgeous colors!
Thank for joining our challenge at MMP!

Pascale B. sa...

Adorable layout! I love those soft colors! Thank you for joining the Mixed Media Place challenge!

Riikka Kovasin sa...

Really sweet and delightful! Thank you for playing with the Creative Gym #13!