onsdag 11 november 2015

Nice day

Jag scrappar sällan i brunt, och om jag gör det så gör jag det inte så här mycket. Denna kan man nästan kalla monokromatisk med färgen brunt. Men jag ville utmana mig lite, och slutresultatet blev väl helt ok.. Jag följde skiss #62 hos ScrapAfrica, men jag vände på den. Det blev bara stämplad bakgrund på denna sida, inga andra färger eller medium. På något sätt skönt att slippa torktiderna och kladdet ibland också, hur kul det än är och hur personligt det än blir med mixed media.





8 kommentarer:

Nolene Burnett sa...

Beautiful layout. I love the clean look. Thank you for playing at Scrap Africa.

Denise van Deventer sa...

Wow....love the earthy feel of this page with the hessian, paper bag and the earthy colours! Just beautiful! ;-) Thanks so much for playing along with us at Scrap Africa! ;-)

Arantzazu sa...

Wow!
Love the Fabulous background!!!great composition!!!
Simply Amazing!!!!
Thanks for playing with us at Scrap Africa!!!
Xoxo

Jo sa...

I love the natural look and elements on this page. A great take on the challenge. Thanks for joining in at Scrap Africa :)

SomethingAboutMarie sa...

Very beautiful!!! Love the picture, background, details & the natural colors!!!! Thank you for joining us @Scrap Africa!

Sonrisa Art sa...

Love that eco-style of projects so much! really great page! Thank you for joining Scrap Africa challenge!

Оля Чикета \ Olya Chyketa sa...

Love the layouts on brown paper! Thank you for getting inspired with Scrap Africa's Sketch! Hugs!

Salla sa...

Jag gillar din layout jättemycket! Ock delan känslan att det är roligt att slippa målkladdet ibland. Det blev personligt ändå, med de enkla men stiliga dekorationer du använde, stämplandet, symaskin och säcktyg och allt. Jag gillar speciellt hur triangelformen från fotot upprepas i säcktygen. Mixed media är ju allt dår man blandar olika teknik, och det har du gjort! Tack så mycket för ditt deltagande i Scrap Africa.