torsdag 19 november 2015

Midsommarpojke

Egentligen borde jag göra en hel drös med kort och tags inför kommande födelsedagar och andra "högtider", men eftersom det lockar mera att göra LOs så blir det mest sånt just nu. Denna är efter en riktigt inspirerande skiss jag hittade hos Hobbyworld. Jag hade många idéer, men det blev till sist en ganska enkel LO till följd av tidsbrist. Jag hade svårt att få ihop till titeln eftersom den är så lång, så det blev några gamla stickers i olika färger. Bakgrunden är gjord med acrylic ink och glimmer mist.

 







4 kommentarer:

HelenTh sa...

Vilken härlig och glad layout du gjort med en jättefin bild!
Tack för att du är med och tävlar med oss på Hobbyworld.

Hälsningar
Helén

Jeanette Wallén sa...

Härligt färgglad LO!!

Tack för att du deltar i Hobbyworlds novemberutmaning!

Kram
/ Jeanette - Tettiz

MezzaNotte sa...

Så läcker tolkning med alla cirklar.


Roligt att du är med i Hobbyworlds utmaning denna månaden.
Kram Katja/Mezzanotte

Malin ~ Lillpiga sa...

Snygg layout och läkert med alla sydda cirklar!

Tack för att du är med och deltar hos oss på Hobbyworld och tolkade min skiss. :)

Mvh Malin