måndag 5 oktober 2015

Only dead fish go with the flow - Art Journal

Mixed Media Place har denna månad utmaning #12 "proverb", och jag som brukar vilja fylla mina art journal sidor med mer eller mindre meningsfulla ordspråk passade detta bra. Det blev en blå undervattenssida med ett par masker, många egengjorda stämplar och färger och pennor av olika sorter. Fisken poppar ut fint från sidan i rosa och orange. Som vanligt så misslyckades jag med journalingen, eftersom jag har så dålig handstil, men jag börjar bli van och måste väl börja acceptera det... Det handlar väl om att öva sig och experimentera, som art journaling i allmänhet :)




4 kommentarer:

purple_pea_fran sa...

Really wonderful page, love the stenciled background! Thanks for sharing with Mixed Media Place!

Tusia Lech sa...

I love your art-journal spread!!

Pascale B. sa...

Adorable page! I love those soft colors! Thank you for joining the Mixed Media Place challenge!

Riikka Kovasin sa...

What a message! Great spread! Thank you for joining the Mixed Media Place's challenge!