måndag 21 september 2015

Kiss

Nu börjar säsongen när man får börja scrappa sommarens bilder och minnas tillbaka. Det är alltid lika roligt, och sommarbilderna brukar räcka under hela vintern =) Detta foto var lite roligt tyckte jag, och titeln blev denna gång på engelska.. Jag började med att stryka lite gesso på ett ljusblått papper med lite flammig watercolour effekt. Jag klippte ut lite blommor från mönsterpapper, och stämplade lite blommor som jag klippte ut för att få lite variation. Jag följde skissen nedan från Hobbyworld, men jag flippade den upp och ner så att säga. De pastelliga färgerna är lite ovanligt mig, men jag tycker att de passade verkligen bra till denna LO.








4 kommentarer:

HelenTh sa...

Vilken underbar layout du gjort, jag gillar allt med den! de pastelliga färgerna är fantastiskt fina och de utklippta blommorna gillar jag skarpt.
Tack för att du är med och tävlar med oss på Hobbyworld.

Mvh/Helén

Jeanette Wallén sa...

Sååå snyggt med alla lager, blommorna och "text"stämpeln i bakgrunden. Supersnyggt!

Tack för att du är med och tävlar hos oss på Hobbyworld!

Kram,
Jeanette - Tettiz

Malin ~ Lillpiga sa...

Helt underbar layout!! Älskar bakgrunden!

Tack för att du är med och deltar hos oss på Hobbyworld!

Mvh Malin

MezzaNotte sa...

Wow, vilken läcker layout. Alla detaljer och snyggt stämplat.

Kul att du är med i Hobbyworlds utmaning denna månaden.

Kram Katja/Mezzanotte