torsdag 17 september 2015

Just fly

Jag har nyligen framkallat en massa bilder från sommaren, så utmaningen "vacation" hos 7dots Studio passade perfekt. Bakgrunden på layouten gjorde jag med gelatos och olika mister, sedan stämplade jag lite och började bygga på med blommor. Allra först så limmade jag också fast ett par band och spetsar för att få lite struktur och intresse på bakgrunden. Jag valde att inte ha någon vanlig titel, utan jag tycker att en av citat-klistermärkena gott kan fungera som titel.







6 kommentarer:

Helen Tilbury sa...

VERY pretty!! Thank you for playing along with us at 7 Dots Studio this month!!

Fiona Paltridge sa...

Beautiful! Thank you for joining us over at 7 Dots Studio

Наталья Шалыгина sa...

lovely lo! Thanks so much for playing along with us at 7 Dots Studio

Riikka Kovasin sa...

Great use of white space! Thank you for joining the 7 Dots Studio challenge!

wiosanka sa...

Beautiful layout and cute photo :-)
Thank You for joining our challenge at 7 Dots Studio :-)

Татьяна sa...

love these cuties and beautiful LO!! Thanks for joining us at the 7 Dots Studios Challenge this month!!