måndag 14 september 2015

Boys

Denna månad har Mixed Media Place som utmaning att följa ett av Finnabairs Art Recipes. Dessa var helt nya för mig, men jag fann flera guldkorn, och *detta* recept bestämde jag mig för att pröva "koka ihop". Lite ändrade jag ingredienserna, istället för Element pigment så har jag använt acrylic ink, och istället för vattenfärgspenna så använde jag en gelatokrita. Men annars samma principer hela vägen igenom, jag valde till och med samma design, så det blev en lift eller till och med en CAS layout.








3 kommentarer:

Marianne/skorpionen sa...

Gorgeous page and love the colors poppin'
Thanks for joining our Creative Gym challenge at Mixed Media Place!

Pascale B. sa...

I love all the textures and bits you've put it to create that! Thank you for joining the Mixed Media Place challenge!

Riikka Kovasin sa...

Great colors and composition! Thank you for joining the Mixed Media Place's challenge!