torsdag 6 augusti 2015

Keep calm and swim on - ArtJournal

Denna månad har Words&Paintery en väldigt blå och somrig moodboard. Jag valde att göra en sida i en av mina art journals, en gammal bok från loppis som jag gjort om. Jag började med att färga in hela sidan i blått, men färgen "försvann" och blev riktigt ljus när den torkade, så den syns knappt.. Nåja, sedan målade jag lite sjögräs med mister och klippte ut lite fiskar som jag stämplat med akrylfärg på deli paper nån gång. Sedan har jag gått lös med svart o vit penna, lite ink och en stämpel som passade perfekt till temat.







3 kommentarer:

Marelle sa...

Oh wowww this is amazing ! Thanks for playing along with us at Words and Paintery

Lena Holmström sa...

Beautiful page. Thank you for playing with us at Words & Paintery

Nupur sa...

Wow..a supercool page indeed...Thank you for playing with us at Words & Paintery...:)