torsdag 18 juni 2015

Loading summer - ArtJournal

Sedan jag var på kurs med Natalie Kalbach och Birgit Koopsen för ett par veckor sedan så har jag velat göra en art journal sida med några av teknikerna som vi lärde oss. Jag är ju en riktig nybörjare på art journalling, innan jag var på kursen så hade jag väl gjort 2-3 sidor under ett års tid, mest för att testa. Men nu när jag börjat "på riktigt" så kommer jag nog att göra fler! Eftersom jag har en gelli plate och färger så var det bara att börja testa! Jag tryckte en del papper och gjorde färdigt en sida i en art journal som jag bundit ihop själv. Jag gjorde en sida om sommaren som inte riktigt kommit igång här ännu, därav titeln, loading summer. Blommorna skall föreställa utblommade maskrosor, något som finns i överflöd just nu ute längs dikeskanterna.
Eftersom Hobbyworld har utmaningen anything goes denna månad så länkar jag dit denna sida.




5 kommentarer:

HelenTh sa...

Vilken otroligt läcker sida i din art journal! Den gillar jag massor!
Tack för att du är med och tävlar hos oss på Hobbyworld.

Hälsningar
Helén

Malin ~ Lillpiga sa...

Mycket läcker sida!! Gillar färgerna tokmycket! :) Tack för att du är med och deltar hos oss på Hobbyworld! :)

Mvh Malin

Tettiz sa...

Åh, vilken härlig AJ-sida!! Älskar den!! :D

Tack för att du är med i Hobbyworlds juniutmaning!

/ Jeanette - Tettiz

Tesa sa...

Grymt härlig sida. Så avis på dig som fått gått kurs med Birgit och Natalie:)
Tack för att du är med och tävlar hos oss på Hobbyworld.

Kram Tesa/Therese

MezzaNotte sa...

Vilken härlig somrig artjournal sida. Love it!

Tack för att du är med och tävlar för Hobbyworld.

Kram Katja