måndag 15 juni 2015

Hello

Det tycks vara lite av en trend nu att scrappa riktigt stora foton, och jag har gjort ett försök. Det var riktigt intressant och utmanande att använda ett så här stort foto och ha så lite utrymme för papper och dekorationer. Kanske testar jag ingen! Jag använde två spillpappersremsor till denna LO, och lite annat äldre material. Eftersom fotot är svartvitt så behövde jag inte försöka matcha några färger, och rubriken i guld tyckte jag passade riktigt bra in här.

 


10 kommentarer:

Aliza sa...

Love, love, love that large photo!

Kat sa...

so cute. that big photo is awesome - and such a great idea! thanks for playing along with clique kits! xo!

I'm just a simple gal sa...

Adorable, thanks for playing along with CK!

Marcia Dehn-Nix sa...

Fabulous layout. I love that large photo! Thanks for playing along with us at Clique Kits!

Colortypes Sophie sa...

What a cutie and perfect pic for a big one! Great page. Thanks for playing along at Clique Kits!

Tyra Babington sa...

This layout is so precious! Thanks for playing along with Clique Kits!

Caroli Schulz sa...

This layout is adorable, love the huge pic <3
So glad you are playing along with us at this challenge at Clique Kits!

Donna Espiritu sa...

I LOVE this... so awesome! I struggle with simple style and I always admire people who can do it fabulously! Thanks for playing along with Clique Kits

Sarah sa...

awesome layout! LOVE the big photo! Thanks for joining us @Clique Kits!

Allie Stewart sa...

I love how you rocked the BIG photo!! Thanks for playing along with us at Clique Kits :)