måndag 13 april 2015

Se upp i backen!

Dags att fortsätta försöka scrappa undan vinterbilderna? Här har jag scrappat en enkel och geometrisk LO, och det tycker jag passar bra till denna bild, det passar inte med massa lager och dekorationer till alla bilder. Detta är också ett utmärkt sätt att använda lite mer av spillbitarna som samlas på hög. För en liten extra touch så tog jag fram symaskinen och sydde runt kanterna. Ramen runt fotot doodlade jag helt på fri hand, kände mig tydligen extra modig den dagen för jag gör annars aldrig saker på fri hand eftersom jag absolut inte kan rita.



Denna skiss från En liten butik använde jag som utgångspunkt, och jag har ju nästan följt den slaviskt ;)


3 kommentarer:

Anna Uhras sa...

Åh! super snygg LO!!! kram Anna :)

Rebecca sa...

Grymt snyggt!

Hanna-Marie sa...

vad kul att du vill vara med och vilken fin layout du gjort!