måndag 20 april 2015

5 års kalas

Strax får vi fira sex-års kalas, så jag tänkte att jag måste få undan 5-års bilderna före det. Jag fort sätter att använda spillbitar som jag samlat på mig. Jag skar ut lite olika stora rektanglar som jag ville ha som huvudelement på sidan, sedan valde jag bara några dekorationer till och så lite svart färg för det lilla extra.





Jag scrappade efter denna bingobricka som jag hittade inne hos Hobbyworld. Jag valde raden rosa-blommor-brads (stjärnorna)-minst 4 mönsterpapper-washitejp.


3 kommentarer:

Tettiz sa...

Härligt och färgglatt! Läckert med sytrådshärvorna!

Tack för att du är med och utmanas av oss på Hobbyworld!

/ Jeanette - Tettiz

HelenTh sa...

Jätteläcker layout du gjort och vad duktig du är som använder upp spillpapper!
Tack för att du är med och tävlar hos oss på Hobbyworld.

Mvh / Helén

Malin ~ Lillpiga sa...

Härlig och glad layout! Tack för att du är med och deltar i Hobbyworlds utmaning!

Mvh Malin