måndag 2 mars 2015

Plocka blommor

Får se hurudan sommar vi får i år, i väntan på det så har jag scrappat en bild som andas sommar på alla plan, färgerna, bilden, ja allt. Jag har använt vit cs och ett mönsterpapper med vitt botten som bakgrund, sedan en pappersremsa som jag klippte lite slarvigt. Jag använde mist i två färger som vattenfärger och applicerade på bakgrunden, sedan lite sprätt med svart ink också. Tagen har jag "doppat" i gul akvarellfärg och stämplat och doodlat på. Eftersom jag har orange akrylfärg så "stämplade" jag några cirklar med den också. Lite dekorationer på det så var det klart :)





Detta färgschema och quote från Words&Paintery har jag använt som inspiration.


3 kommentarer:

Lena Holmström sa...

Vacker layout och så söt bild. Man blir glad då man tittar på det här. Tack för att du deltar i Words&Paintery utmaning

Kim Price sa...

This is stunning work, love your scrap style. Thanks for playing along at Words & Paintery

Sylvia Mellander sa...

Så fantastiskt fint! Gillar verkligen detta jättemycket. Tack för att du är med och leker i vår utmaning.