måndag 23 februari 2015

Lovely

Svartvita foton ger verkligen större möjligheter gällande färgval på layouten. Här så valde jag mjuka och ljusa färger, lite vintage stil. Jag har sprayat och sprätt med mycket vitt ink på denna, men det syns ganska dåligt, speciellt på foto. Titeln i guld är verkligen läcker. När jag skulle skriva in journalingen så ville jag inte "förstöra" sidan med text och min handstil så jag skrev den på baksidan. Jag har följt skissen från C'est Magnifique som ni ser längst ner i inlägget.





3 kommentarer:

Dana Tatar {datatar} sa...

Beautiful page Sara! I love the delicate layers. Thanks for joining the C'est Magnifique February Sketch Challenge! :)

Debbie sa...

Such a sweet layout! Love your color choices. Thanks for joining us at C'est Magnifique!

ztinaspysselvra sa...

Så fin och söt layout! Tack för ett du är med i vår februaritävling! Stina