fredag 20 februari 2015

Hey hey

Jag hade ett par förpackningar med gamla die-cuts som lämnat som jag egentligen inte tycker om, men jag beslöt att försöka använda dem i alla fall eftersom jag såg en perfekt utmaning hos ScrapAfrica. Jag har använt lager-på-lager principen och fäst dem både med tejp och 3d-kuddar. Sedan hittade jag några andra gamla dekorationer, lite svart och röd färgsprätt, och så var sidan färdig! Och jag måste säga att jag blev positivt överraskad av slutresultatet när man beaktar utgångspunkten :)
Sidan handlar om våra hönor som vi skaffade i somras och ger oss ägg för husbehov. 






7 kommentarer:

Erica sa...

Sarak--wow, I'm totally loving all of your layers of papers and embellishments! And, what a great design. Thanks so much for sharing and playing along with us at Scrap Africa! http://ericahoughton.blogspot.com/

Arantzazu sa...

I think it is great!
I love the composition you have created !
and the photo of the chickens .... perfect !
My aunt also has chickens! LOL
Thanks for playing with us at Scrap Africa!
Xoxo

asica.p sa...

Haha ! great! I like it!!!
Thank you for joining us at Scrap Africa!

Denise van Deventer sa...

This is fabulous Sara! Love how you used all those die-cuts! I love layering too and you did a superb job! Great design and a fabulous subject for your photo too! ;-)))) Thanks so much for playing along with us at Scrap Africa! ;-)

Оля Чикета \ Olya Chyketa sa...

Its just amazing!!! Thank you for inspiring with Scrap Africa!

teri reed sa...

Great work, love how you played with all the die's, great detail. Thanks for joining us over at Scrap Africa!!

Marina Gridasova sa...

so stunning layout and pretty photo! thank you for playing along with us at Scrap Africa!