måndag 5 januari 2015

Julfin

Ännu hade jag ett par foton från tidigare jular att scrappa innan jag börjar med årets :) Denna bild är ett år gammal, och när jag såg utmaningen hos 7dots studio, "Holiday spirit", visste jag att jag ville göra denna lite annorlunda julsida. Jag har använt destination unknown-papper och stämplar som inte har något jultema, men det gick utmärkt ändå! Oftast går de flesta papper och dekorationer att använda till allt möjligt. Jag fokuserade på lite maskulinare färger som grönt, med lite mixed media stil.




5 kommentarer:

Riikka Kovasin sa...

Lovely photos and beautiful page! Thank you for joining the 7 Dots Studio challenge!

Pascale B. sa...

Such a pretty page and so exquisitely embellished! thanks for playing at 7 Dots Studio!

wiosanka sa...

Beautiful layout!
Thank You for joining our 7 Dots Studio challenge!

Наталья Шалыгина sa...

Wonderful layout! Beautiful details! Thanks for playing at 7 Dots Studio!

Belladonna sa...

Great photos! Thank you for joining the 7 Dots Studio challenge!