måndag 19 januari 2015

Good Morning

Denna bild som jag scrappat är en bild av dålig mobilkvalité, men jag ville ändå scrappa den eftersom den påminner mig om livet som hemmamamma. Ingen stress på mornarna, man kunde ligga och dra sig en stund med barnen. När jag såg månadens skiss inne hos Hobbyworld så visste jag exakt vad jag ville skapa. En enkel LO men ändå med lite detaljer, och detta foto passade perfekt till min plan. Jag har använt en mask med cirklar till bakgrunden, sen så byggde jag upp sidan runt den.






Skissen


5 kommentarer:

Tettiz sa...

Så passande med den prickiga bakgrunden! :D Jättefin LO med fina detaljer.

Tack för att du är med i Hobbyworlds utmaning!

Kram,
Jeanette - Tettiz

Malin ~ Lillpiga sa...

Superläcker layout! Jag scrappar också en massa mobilbilder (främst från Instagram) för de speglar ju verkligen vardagslivet. :) Tack för att du är med och deltar hos oss på Hobbyworld!

Mvh Malin

Tesa sa...

Härligt! Mera bling åt världen:)
Tack för att du är med och tävlar hos oss på Hobbyworld:)
Kram Tesa

MezzaNotte sa...

så läcker med den prickiga bakgrunden.

Tack för att du med och tävlar hos Hobbyworld.
Kram Katja/Mezzanotte

Ulrika aka LillBlomman sa...

Läcker sida med snygga detaljer! Vad härligt att du njuter av livet och bra att du scrappar vardagsbilder! Vad roligt att du antog Hobbyworld utmaning! Kram från Ulrika aka LillBlomman!