torsdag 4 december 2014

Mommo & Eddie

När jag planerade denna LO så tänkte jag att det skulle se lite "snällare" ut, inte så mycket starka färger eller röriga stämplar. Så här blev den ändå, och jag gillar den i alla fall. Alla blommor har jag klippt ut och fäst både med 3D kuddar och med tejp rakt på bakgrunden för att få lite "nivåer" och djup. Jag sydde med maskin runt och lite sicksack under fotot, jag borde sy oftare med maskin för jag gillar det lilla extra som maskinsöm ger, men symaskinen förvaras långt inne i en skrubb och det känns inte alltid lockande att dra fram den för att sy några centimeter..

Denna LO har blivit publicerad i australiensiska Scrapbooking Memories, vilket ju är jätteroligt!! Jag har gjort en länk i sidebaren där alla mina LOs som blivit publicerade finns samlade, dit nu denna får göra sig sällskap.


Här är några detaljbilder