måndag 22 december 2014

Joy

Denna bild från förra julen tyckte jag var så söt. Jämnåriga kusinerna läser en traktorbok (julklapp) tillsammans med fammo/mommo. Så koncentrerade och intresserade. När jag började scrappa denna sida så hade jag inte riktigt någon plan, men jag ville få in både en gammaldags touch och lite mer moderna influenser och raka linjer. Jag stänkte lite färg och öste på med blommor och några andra dekorationer. Serien som jag använt heter Capture Life från Echo Park Paper och är ingen julserie, men jag tycker det gick riktigt bra att få till en julsida i alla fall.


Close ups..





Jag inspirerades av denna Moodboard hos SassyScrapper.

1 kommentar:

Chantalle sa...

A stunning page! Thank you for playing along with us at Sassy Scrappers. I saw your lovely page in SBM - congrats on being published :)