torsdag 25 december 2014

Beautiful

God jul till er alla!
Hyvää joulua kaikille!

Jag har haft lite svårt att komma igång med att göra LOs den senaste tiden, jag har haft så många idéer om hur jag skall göra och vilka tekniker jag skall använda, så jag har haft svårt att bestämma mig för en sak. Nåja, när jag väl hade bestämt mig för en lite enklare design så blev detta slutresultatet. Jag har använt mig av blå akvarellfärg, rosa mist och akrylfärg, svart ink, distress ink, svart och grå stämpelfärg, lite doodling med svart och vit penna... Har jag glömt något ännu kanske? ;) Rubriken är en die-cut som råkade passa här. Färgerna och frasen "you sparkle you shine" är min tolkning av utmaningen hos Words & Paintery.







4 kommentarer:

Marie/Mison sa...

Oh, love this Sara! Gillar! Gillar! Tack för att du joinar Words & Paintery.

Lena Holmström sa...

Vacker layout och vackra färger. Tack för att du deltar i Words& Paintery challenge

Terhi Koskinen sa...

Onpa kaunis sivu! Kuten aina Sara!

Kim Price sa...

Fantastic work!