torsdag 20 november 2014

Strandkul

Oj, vad denna sida blev blå. Men eftersom jag blandat in lite andra färger också, så stör det inte mig. Här så har jag gesso och akrylfärg i botten, sen så monterade jag lite mönsterpapper och stickers och sedan sprätte jag med lite färg. De stämplade fjädrarna är embossade med vitt embossingpulver. Tyckte det skulle passa med en shaker bag till denna, så jag sydde en snabbt. Rubriken med dymo blev väl lite tråkig, men jag blev så ivrig med mönsterpapper stämplar och dekorationer att jag glömde att planera in rubriken. Inte första gången det händer.. ;)





Denna skiss inne hos C'est Magnifique har jag tolkat.

3 kommentarer:

Annika Roos-Gäddnäs sa...

Så länge sen jag scrappat sist. Har helt tappat suget. Hoppas det kommer åter, synd på allt material som står och sammlar damm.

Dana Tatar {datatar} sa...

How fun! I love the creative way you added sequins to this page! Thanks for joining the C'est Magnifique Sketch Challenge! :)

Tammy B sa...

Fun Page! And a cute photo!! Thanks for joining us at C'est Magnifique!!