måndag 10 november 2014

Kram

Nu har jag verkligen gått utanför min bekvämlighetszon. Jag har absolut ingen fin handstil och jag tycker inte om den, men nu har jag verkligen inte gömt undan den, utan gjort den till en stor del av min LO. Mixed Media Place har som utmaning denna månad att använda sig av svart-vitt-grått och en valfri färg. Jag tycker att gult och grått passar så bra ihop så jag valde den färgen. Bakgrunden är gjord med akrylfärg, vattenfärger, svart och vitt ink och stämplar. Det är roligt att prova lite annorlunda saker ibland, men en sådan stor titel som här så får man sällan plats med.




4 kommentarer:

Jeppula sa...

Aivan ihana sivu, ihan täydellinen<3

Pascale B. sa...

Great texture!!! Thank you for joining the mixed media Place challenge!!

Riikka Kovasin sa...

Ihana sivu! Komeasti keltainen loistaa harmaa skaalasta! Kiitos kun osallistuit Mixed Media Placen haasteeseen!

LindaBrun sa...

Beautiful. Thank you for joining the Mixed Media Place challenge!