onsdag 5 november 2014

1 maj picnic

Denna gång har jag scrappat om vår 1 maj picnic. Det passade perfekt till utmaningen hos Paperilla, pöytä on katettu (bordet är dukat). Jag ville göra en enkel albumsida, och eftersom jag hade köpt diecuts på rea för en tid sedan, och inte använt så många ännu, så blev det perfekt att använda några här. Det blev inte många övriga dekorationer, men jag tycker att maskinsöm är en fin detalj och dekoration i sig själv. Jag vågade mig även på att använda en ljusgrön cardstock som bakgrundspapper, oftast blir det vitt eller ett mönsterpapper.





3 kommentarer:

Päivi sa...

Vilken fantastiskt fin layout! Verkligen härligt material du använt och snyggt upplägg! Vad kul att du hänger med på vår utmaning i Paperilla bloggen!!!

Lena Holmström sa...

Fantastiskt, och vacker layout. Bra jobbat Sara. Tack för att du deltog i Paperilla bloggens utmaning.

Sanna sa...

Fin layout!Tack att du hänger med på vår utmaning.