måndag 13 oktober 2014

Vattenlek

Bakgrunden på denna LO är ett halvt misslyckat experiment. Den skulle egentligen till en annan LO, men jag blev missnöjd och så fick den bli bakgrund här istället. Jag använde en 12x12 mask som stämpel tillsammans med turkos mist. Jag ville få till en somrig känsla med pigga färger, så jag testade lite nytt med att rada ut små pappersbitar och sy fast dem. Svart färgstänk känns det som jag har med på var och varannan sida nu för tiden, men det är ju ett så tacksamt sätt att få sidan mer intressant och detaljrik med enkla medel.





Denna skiss inne hos Hobbyworld tolkade jag.


4 kommentarer:

Malin ~ Lillpiga sa...

Men åh snygg! :) Tack för att du är med och deltar hos oss på Hobbyworld!

Mvh Malin

Lisa H sa...

Vilken läcker layout!!

Tack för deltagandet i tävlingen hos Hobbyworld. :)

MezzaNotte sa...

åh, vilken härlig lekfull layout!

Roligt att du är med i Hobbyworlds utmaning!
Kram Katja/Mezzanotte

Tettiz sa...

Så! himla snygg LO! Älskart! :)

Tack för att du är med och tävlar hos oss på Hobbyworld!

/ Jeanette - Tettiz