måndag 20 oktober 2014

Hello world!

Utmaningen hos CraftStamper denna månad är multicolored stamping, och det ville jag verkligen prova. Jag visste precis vilken stämpel som jag ville testa med, nämligen världskartan som jag inte har använt nästan alls förut. Jag har stämplat med Gelatos. Först provade jag med blå-gröna färger, men det blev alldeles för ljust och lyckades inte, så jag testade med lite pigmentrikare färger istället och resultatet blev bättre (men inte perfekt..). Sedan stämplade jag hälsningen i svart med mina trogna bokstavsstämplar. Jag tycker att detta lilla kort passar bra till flera tillfällen, vilket ju är tacksamt.

5 kommentarer:

Renee sa...

Thanks for joining us at the Take It Make It Challenge.

ElizabethR sa...

Great card, thanks for sharing with us at the take It Make It Challenge. Elizabeth x

Linda sa...

Fabulous card! Thanks for joining in with the TIMI challenge .... good luck! Linda xx

Nikki Killinger sa...

A lovely card, thank you for joining us in the Craft Stamper Take it make it challenge this month. Good luck. Nikki. xx

Tracy sa...

Such a beautiful card,thank you so much for joining us for Craft Stampers Take it Make it Challenge and good luck! xoxoxox