fredag 26 september 2014

Leka

Jag tycker om att använda mönsterpapper som bakgrunder till mina LOs, men ibland är det så skönt att börja med en tom vit sida. Speciellt när man vill använda mycket färg. Här så har jag testat lite vattenfärger och sedan stänkt med mister och stämplat. Rubriken här är en relativt anonym och osynlig dymo-remsa, och i detta fall ville jag ha det så. En större rubrik skulle ha tagit för mycket fokus, och dessutom är rubriken inte särskilt fantasifull heller.. Påsen med paljetter har jag knåpat ihop själv.


Närbilder..





Titta in hos Off the rails scrapbooking, där fanns denna fina moodboard att inspireras av.


4 kommentarer:

Wendy O'Keeffe sa...

Such a fun layout and a super cute photo. Thank you for joining us at Off The Rails Scrapbooking.

Lizzy Hill sa...

I'm glad you enjoyed our mood board! Looove your take on it - those light bulb stamps look fabulous & I really like your shaker pocket....this is such a fun, funky page....perfect for our challenge at Off The Rails this month....lovely to see you joining in:):):)

Sanna sa...

hello there and thanks for joining in with us at OTR!!! I really, really like this page - the light bulbs, the splatters and all the little details just let my heart beat a bit faster :) cool page!

Sue Plumb sa...

What a cool layout! I love all your little details, especially the cute lightbulbs! Thanks for playing along with us at Off the Rails! :)